Get social in business - 2014social media op het werk

Jeanet Bathoorn
Status:Nieuw
2014 - Onze prijs € 19,95

Get social in business - 2014 bestellen
Get social in business - 2014 toevoegen

In Get Social in Business laat Jeanet Bathoorn op haar kenmerkende enthousiaste wijze zien welke mogelijkheden en kansen social media bieden op en in het werk, of je nu werkzaam bent binnen een groot of klein bedrijf, of werkt als zelfstandig ondernemer. Je vindt in dit boek niet alleen heldere en praktische hoofdstukken over het zakelijk gebruik van LinkedIn, Facebook, Twitter en Google+ , maar ook nuttige informatie over minder bekende toepassingen als Foursquare, Pinterest en QR-codes. Verder wijst het je de weg in het gebruik van handige filter- en sorteertools, het starten van een blog en het monitoren van al die social media. Hét boek om te ontdekken hoe je social media succesvol zakelijk inzet.

Jeanet Bathoorn (1966) is trainer en internationaal spreker over social media. Ze is bij uitstek in staat om de materie op een bijzonder heldere manier uit te leggen. Zij weet als geen ander managementteams en directies te enthousiasmeren en stimuleren om met social media aan de slag te gaan. Een training of lezing is pas geslaagd als deelnemers zeggen: ‘Er gaat een wereld
voor me open.’ Van haar boek Get Social+. Online netwerken voor beginners zijn inmiddels meer dan 22.000 exemplaren verkocht.

Over Get Social+:
Get social is een mooie inspiratiebron en handleiding.
– Gids voor Personeelsmanagement

Het enthousiasme waarmee Bathoorn u bijpraat, is besmettelijk.
Van ‘moeten kunnen’ maakt ze in no-time ‘willen meedoen’.
– Vives

Lees gratis het voorwoord en het eerste hoofdstuk:

Paperback | 280 pagina's | Kleur: fc | Taal: | Afmetingen: 145x195 | ISBN: 9789055947751

Share |